سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چیدمان آشپزخانه کوچک برای فضاسازی بیشتر (10 مدل)

چیدمان آشپزخانه کوچک برای فضاسازی بیشتر (10 مدل)

آشپزخانه های آپارتمانی مدرن در واقع گوشه ای جدا شده از سالن خانه هستند که توسط اپن و میز جزیره مجزا سازی شده اند و مطبخ لقب گرفته اند. معمارها و نقشه کش ها با کاهش متراژ خانه های آپارتمانی چون می دانند سالن بزرگتر، جذابیت بیشتری برای بینده دارد زورشان به آشپزخانه می رسد و تا جاییکه در توانشان هست از فضای مفید آن کم می کنند تا تقدیم اتاق پذیرایی و نشیمن منزل کنند. در این شرایط باید فکری برای چیدمان آشپزخانه کوچک بخت برگشته کرد که قرار است میزبان کابینت های چوبی حجیم نیز باشد و مساحت ناقابل خود را با آنها تقسیم کند. در این مطلب چند مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به شکل تصویری به اشتراک خواهیم گذاشت که سعی شده تا کمبود فضا در آنها با چیدمان مناسب به خوبی مدیریت شود.

مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچک

وقتی فضا در آشپزخانه محدود است و جا برای سوزن انداختن نیست می توان ارتفاع کابینت ها را تا خود سقف بالا برد تا کمبود فضای ذخیره سازی احساس نشود.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک آپارتمانی ، چیدمان آشپزخانه کوچک برای فضاسازی بیشتر

اگر در کنار آشپزخانه خود یک میز قهوه خوری داشته باشید بد نیست، چون می تواند یک مکمل ایده آل برای چیدمان آشپزخانه کوچک منزل شما باشد.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک آپارتمانی ، چیدمان آشپزخانه کوچک

استفاده از رنگ های شاد مثل فیروزه ای و سبز می تواند بهترین اسانس برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل باشند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی

شلف و طاقچه ها معمولا در اتاق خواب و پذیرایی نصب می شوند ولی اگر بخواهید در آشپزخانه یک ویترین بوفه ای شکل روباز داشته باشید می توانید روی کمک آنها حساب باز کنید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی

برخی افراد، میز جزیره را یک وسیله دست و پا گیر برای چیدمان آشپزخانه کوچک می دانند در شرایطی که این میز هم فضای ذخیره سازی ایجاد می کند و هم کار میز ناهارخوری را انجام میدهد.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی

سعی کنید همیشه یک آشپزخانه تمیز و مرتب داشته باشید. شلختگی و به هم ریختگی می تواند فضای کوچک آشپزخانه را بیشتر به رخ بیننده بکشد.

مدلهای چیدمان آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن ، کابینت آشپزخانه کوچک سفید

کاشی های دکوراتیو یک گزینه تزیینی شیک و زیبا برای آشپزخانه کوچک هستند. کاشی های دیواری می توانند دکوراسیون آشپزخانه را بافت دار و زیبا جلوه دهند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن ، کابینت آشپزخانه کوچک سفید

کابینت آشپزخانه با درهای شیشه ای باعث می شود که عمق بیشتری به نمای آشپزخانه داده شود و مساحت کوچک آن کمتر توی ذوق بزند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل ، کابینت آشپزخانه کوچک و مدرن

طرفداران طراحی دکوراسیون چوبی می توانند این سبک مورد علاقه شان را به دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل خود وارد کنند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک منزل

نورپردازی آشپزخانه های کوچک از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه نور بیشتر باشد سایه های تیره کمتری ایجاد می شود. پس برای آشپزخانه به فکر یک نورپردازی ایده آل و مناسب باشید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک جدید

میز اپن را از چیدمان آشپزخانه حرف نکنید. حتی یک میز اپن نیم متری هم می تواند گره ای از مشکلات شما را در آشپزخانه باز کند. پس عصبانیت خود را بابت کمبود فضا بر سر این طفل معصوم خالی نکنید.

نشر اختصاصی : نوبرانه