سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخت کودک از نوزادی تا نوجوانی با ابعاد قابل تغییر

تخت کودک از نوزادی تا نوجوانی با ابعاد قابل تغییر

معضلی که راجب تخت کودک وجود دارد رشد و تکامل جسمی بچه ها است که باعث می شود والدین برای خرید تخت خواب و لوازم اتاق بچه دچار تردید شوند. چون آنها به خوبی می دانند که هزینه گزافی که در حال حاضر برای تخت خواب و لوازم کودک نوزاد خود می کنند بیشتر از دو تا سه سال دوام نخواهد آورد و با ورود فرزندشان به دوره خردسالی باید به فکر مبلمان های جدیدتری باشند که با فیزیک بدنی او سازگار باشد. تیم طراحی “کامپلوژر” دست به کار شده اند و یک مدل تخت و مبلمان اتاق کودک با نام تیسیا طراحی کرده اند که بچه ها را از شیرخوارگی تا نوجوانی تحت حمایت خود قرار می دهد و خیال والدین را از بابت خرید مبلمان جدید برای اتاق بچه راحت می کند.

تخت خواب کودک و نوزاد و نوجوانتخت بچه با قابلیت تغییر اندازه

تیسیا دارای یک متر عرض و دو متر طول است و به اندازه یک تخت تک نفره در اتاق خواب فضا اشغال می کند. در حالت نوزادی، یک سیسمونی نوزاد کامل و تمام عیار را در اختیار مادر و نوزاد قرار می گیرد تا به هیچ عنوان احساس کمبود نکنند.

تخت خواب کودک و نوزاد و نوجوانتخت خواب نوزاد

تخت کودک با قابلیت تغییر اندازه

مدل جدید تخت و سیسمونی نوزاد ، تخت نوزاد با قابلیت بزرگ شدن و تغییر اندازه و سایز ، مدل جدید و شیک و مدرن تخت خواب کودک و نوزادتخت خواب نوزاد

دو سال بعد که کودک وارد مرحله خردسالی شد بخش تعویض پوشک حذف می شود و فضای خواب برای کودک بازتر می شود. در این حالت با نصب دیواره کناری تخت نوزاد به باکس هایی که در کنار تخت نوزادی بود یک میز تحریر کوچک و شیک متولد می شود و در کنار تخت قرار میگیرد.

تخت خواب دو طبقه کودکتخت خواب دو طبقه کودک

تخت خواب کودک و نوزاد و نوجوان

وقتی کودک گرامی وارد دوران تحصیل شد و قد کشید کمد سه کشویی که روی تخت قرار دارد به کنار میز می آید تا کشوهای آن برای قرار دادن کیف و کتاب و پوشاک مورد استفاده قرار بگیرد. البته تیسیا یک نردبان چوبی شیک را هم در کنار خود می بیند تا در مواقع ضروری بتوان این مبلمان را به تخت خواب نردبان دار دو طبقه تبدیل کرد برای بچه هایی که عاشق خوابیدن در ارتفاع هستند.

تخت خواب کودک و نوزاد و نوجوانتخت خواب نوجوان

تیسیا را باید از این نظر که سه دوره مختلف سنی کودکان را به صورت یکجا ساپورت می کند را در گروه مبلمان های کم هزینه و ارزان قیمت برای اتاق کودک قرار داد چون با یک بار خرید، خیال والدین را تا سالها راحت و آسوده می کند.

نشر اختصاصی : نوبرانه