سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبلمان چند منظوره و چند کاره چوبی با ابعاد کوچک

مبلمان چند منظوره و چند کاره چوبی با ابعاد کوچک

هر چه زمان می گذرد بازار محصولات چوبی جمع و جور کوچولو موچولو داغ و داغ تر می شود. گویا کوچک شدن فضای منازل آپارتمانی باعث شده تا اشتیاق و استقبال از محصولات چند منظوره و کمجا بیشتر شود. بیایید با هم با یک مکعب چوبی 40 سانتیمتری آشنا شویم که نمای ساده و مینیمالیستی دارد ولی نمادی از ضرب المثل فلفل نبین چه ریزه خودمان است. این مبلمان چند منظوره و کم جا با یک چرخش ساده می تواند تبدیل به میز، صندلی و کتابخانه شود بدون اینکه نیاز باشد چشمتان را ببندید یا اجی مجی لاترجی بگویید.

مبلمان چند منظوره و کم جا با میز ، صندلی و کتابخانه چوبیمبلمان چند منظوره و چند کاره

وودی فول – woodiefull نام این صندلی چوبی است که اگر بخواهیم نام آن را به فارسی برگردانیم چیزی می شود شبیه به تمام چوب. چون متریالی که برای ساخت این مبل چند منظوره کمجا استفاده شده است تماما از جنس چوب است طراحان این نام را برای آن انتخاب کرده اند. وودی فول مثل تاس است به هر طرف بچرخانید یک کاربرد آن نمایان می شود.

مبلمان چند منظوره و چند کاره چوبیمبلمان چند منظوره و چند کاره چوبی

برای ساخت این میز چند کاره از چوب راش استفاده شده است و تا حد ممکن سعی شده تا نقطه های پیوندی به حداقل برسند تا محصول یک تکه و بدون برش به چشم بیاید. چوب را با کمک بخار آب و قالب های مخصوص حالت دهی می کنند و انحناهایی که روی تنه وودی فول می بینید با همین روش با دستگاه های مخصوص انجام گرفته است.

مدل مبل چند منظوره و کم جا

مبلمان چند منظوره چوبی و کوچک کمجا

طراحان این مبل کوچولوی دوست داشتنی، سه خانم جوان و خلاق هستند که خواسته اند ایده مبتکرانه خود را به مرحله اجرا دربیاورند و در حد طرح و اتود نگه ندارند. حالا کار به جایی رسیده که آنها وودی فول را به مرحله تولید انبوه رسانده اند و با قیمت 250 دلار در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رسانند. این مبلمان چند کاره، 5 کیلوگرم وزن دارد میز آن توان تحمل بار تا 160 کیلوگرم و صندلی تا 200 کیلوگرم را دارد که اصلا به ظاهر ریزه میزه آن نمی آید.

مدل مبلمان چند منظوره و کم جا با جنس چوبیمبل چند منظوره و کم جا با جنس چوبیطراحی مبلمان چند منظوره چوبیطراحی مبلمان چند منظوره چوبیمبل چند منظوره با کاربرد میز و صندلی و کتابخانهمبل چند منظوره با کاربرد میز و صندلی و کتابخانهمبلمان چند منظوره برای خانه های کوچکمبلمان چند منظوره برای خانه های کوچک

نشر اختصاصی : نوبرانه